Saturday, August 25, 2012

Crazy?

alahaii..semua kawan2 dah start mood nk balik TM..yang aku ni dulu ria2 sangt nk balik..skarang ni dah rasa malas nk pikiaq pasai upsi, stadi n degree...la ni semua serba xkena..kat mana aku pusing mesti sangkut..to be honest aku pun dah penat la nk go on dgn semua ni...putting a smile on your face while deep inside you're in pain..its not that easy man...

aku kalau bleh mmg nk lupakn semua kisah silam, mmg betul2 nk move on..tpi every time i've tried, it will only stomp me back..aku ni dah betul2 celaru pikiran dan aku xperlukn benda remeh untuk mencelarukan lagi...aku ni bukan jenis manusia yg suka memikirkan apa yg org pikir, dan aku paling rimas bila ada manusia yg tak reti akan maksud "drop it" as if drop the matter, i dont want to prolong things..aku ada benda yg lebih penting kalau nk dibandingkn dgn hal perasaan n hati...seriously AKU MUAL!

dan aku pun sebnarnya sick with myself la...sbb perangai hippo aku datang blik..kalula berkemampuan aku utk sepak muka aku ni,, dah lama doh aku buat...tpi skarang ni aku tgk diri aku makin malas, aku xmarah kt org lain aku cuma FURiOUS dgn diri sendiri...xmampu nk jaga diri...

lately, a lot of things happened and i dont expect anyone to notice it..dan aku sendiri rasakn lbih baik kalu org luar xpayah nk interfere dgn privasi aku unless aku sndiri yg come forward..dan i really appreciate kalau cerita yg aku ceritakan tidak diceritakan kpd org lain...my story, keep it private...

again i felt stupid with my action, so start dari skarang i have to create boundaries...mmg la seronok tgk org sronok...tpi apa yg seronok kalu keseronokan org lain come with a price...

p/s: rindu abah, al-fatihah...

No comments:

Post a Comment